091020

Hej Hopp..!

Puuuh.. Skönt att vara hemma igen. Skulle ha varit ledig idag, men vi fick reda på igår att vi hade s.k "planeringsdag" idag,så det får jag ta igen imorgon iställe. *Skönt*. Jag sulle kalla det mer som ett gemensamt möte. Det var mycket som togs upp. Viktiga delar och etc. Kändes skönt att få veta att det kom mycket ur allt det här, men ibland förstår jag mig inte på vuxna människor. Alltså dem kan vara värre än en skolklass. Att prata i munnen på varandra och små prata när dem ser att andra talar. Jag tappade fort mitt tålamod att försök att förstå vad som sades. Jag försökte samla in så mycket jag bara kunde, men det var svårt. Nej, alla människor är nog detsamma oavsett vuxen eller barn.



Som sagt är hemma igen. Och något lustigt hände på vägen hem. Träffade åter igen min brorsas gamla kompis. Jag stöter säkert på honom var eller varannan vecka och det tycker jag är lite lustigt. Men det är lite roligt faktiskt. Okej, men nu sitter jag här i sängen och tänkte läsa lite Aftonbladet och Sofis Mode. Senare blir det iväg och käka. Ikväll så ska jag väl nog inte göra något speciellt. Är ganska trött från dagen. Inte för att mötet direkt var uttråkande och långt. Utan att imorse (ganska tidigt runt 07.30-08.00) så borrade den här jobbiga gubben som installerar och sätter upp något i huset. Det blir lite för mycket, så jag vaknade och kunde inte somna om. Men visst är det störande att bli väckt tidigt på morgonen när man vet att man kan sova längre??!.. Hatar sådant verkligen.

Nej jag ska väl läsa lite nu.. återkommer senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0