091028

God Morgon! Ska gå och göra lite frukost om några minuter hade jag tänkt. Många undrar hur jag klarar av att äta frukost så tidigt på morgonen. Saken är den att om jag inte gör det så mår jag nästan lite illa. Min kropp känner av då att jag inte har ätit och man vet ju aldrig när man får äta nästa gång. Eftersom jag jobbar hela dagen idag också så blir det en lång dag för mig. Visserligen ska jag väl handla något också på min rast, men ja.. jag kan ju lika gärna äta något nu.



Idag kommer lill skrutten, husse släpper av honom här hos oss ett tag. Eller ja, han åker ju igen imorgon fast inte hem utan med mig upp till Dalarna. Vi kommer hem på lördag igen. Så jag hoppas det blir bra. Ser faktiskt fram emot att få lämna stockholm trots att det bara är 2 dagar. Men jag räknar med att få lite lugn och ro då. Nej, nu ska jag upp och göra lite frukost. Får sätta igång så jag inte måste skynda mig till jobbet. Men vi hörs ikväll igen eftersom dagen inte tar slut förrän halv sju ikväll!

Ha det bra allesammans och ha en trevlig dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0