Återberättar..

Ja, igår och i förrigår jobbade jag, sedan ville Malin träffas. Promenerade och käkade lite. Igår var vi + the twin och besökte deras farmor i klädbutiken hon jobbar i. Ja, den där farmorn har mer energi än vad dagens trötta ungdomar har. Så saaablans härlig. Slänger kommentar och är ärlig om allt. Helt underbart! Nej, men vi har och kollade på kläder i Skanstull innan jag skulle iväg och jobba.

Haha, alltså folk låter aldrig mig sova. Senaste dagarna har jag väckts av att det borras i HELA huset, inklusive vår egen lägenhet och igår messade Malin mig kl.05.30 då hon var på väg från systers hus och träffa sin karl som jobbar natt. Självklart vaknade jag, men inte nog med det. Senare kl.07.15 ringer en arbetskompis och ska bråka (på skoj) med mig också. Jag tänkte: Gud, måste ha tyckt att jag sovit tillräckligt så han skickar folk för att väcka mig. Klockan 08.40 messar Malin mig igen. Då gav jag upp fan. Reste på mig och gick och gjorde frukost. Hehehe.

Nå igår jobbade jag ju. Sedan fick jag ett mess av Gisela. Ville träffas och kolla på filmer blev två Disney filmer Björnbröderna, gud den var så fin den filmen. Men vad tusan den var bara 81 minuter lång. Jag tänkte; Hallå den är väl inte redan slut. Men jag är så van med 2 timmars filmer, så 81 minuter har man bara kommit till typ halva filmen nästan ju. Men vi hade roligt, hennes syskon var med också. Möttes upp i mataffären innan och köpte gott gott.

Kollade ni Idol? Det gjorde jag lite snabbt på jobbet och den där tjejen Reza är ju så sablans grym alltså. Kan lika gärna ta hem priset redan nu faktiskt. Grym var hon alltså. Jag har mycket mycket mer att berätta för er, men jag har tyvärr inte tid. Måste klä på mig. Ska ju nämligen iväg och jobba. Börjar om en typ en timme och jag ska gå om typ 20 minuter.

Hörs senare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0