Bilder från lördags


Haha jaa, det är en solstol. Fanns inte tillräckligt med plats.


Vi slängde Gisela på golvet med en massa kuddar. Bekvämt?
Vet ej, men hon klagade inte.


Jaa, själv fick jag och Jenkan dela plats. Hennes fötter på ryggen. Bekvämt?
Nja, jag hade ont i ryggen. Men det gick bra.. hehe


Ida fick sjunka ner i den underbara sköna fåtöljen. Vad Jocke gör?
Ingen aning, han är ju lite annorlunda tillskillnad från oss andra.


Usch, blää. Hemska - fejkade Ariel. Den filmen är inte bra för barn.
Dem säger fula ord i filmen. Den borde förbjudas.


Oj, det blev närbild på Gisela. Lite för nära kanske..


En av mina favorit filmer Pocahontas, men det blev inte mycket vi såg av den.


Jaa, efter ett tag spårade det ut lite grann.. Gisela..ehh hmm jaaa. Ja, Gisela
tror jag masserar.. nej.. ehh jag vet inte vad hon gör med Jenkan som är upp och ner.
Jockade passade på att göra en pose ifall han kom med på bild.

Som sagt, vi hade roligt i helgen. Något vi absolut måste göra oftare tror jag.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0