Dagen 091005

Ja, dagen har varit super. Fick träffa många fina vänner idag. Idag fick jag jobba med två av mina vänner Diameter och Knas (mina smeknamn på Karina och Silvija). Vi hade så sablans roligt. Efter jobbet väntade jag på dem, för vi slutade alla olika tider. Sedan drog vi till SKHLM Centrum och gjorde lite ärenden och fönster shoppade lite grann.


Haha nördar.. dem gör en hälsning till en kompis till oss som ska på "semester".

Men efter vi hade strosat runt i Skäris så mötte jag sedan upp Frida (Malins tvilling). Vi drog till IKEA och skulle möta upp Malin som ALDRIG nästa dök upp. Vi väntade och väntade. Jag kan erkänna att jag brukar vara sen, men inte så sen. Okej hon har en bra ursäkt, men verkligen! Kanske borde ha skippat IKEA för jag var såååå trött eftersom jag har ju jobbat så mycket och inte vilat så sablans mycket heller. Men dem fick vad dem ville ha så det var ju bra.




I väntan på Malin som tog tid..

Enda sedan jag kom hem så har jag legat med min laptop och kollat lite bloggar och youtube. Musiken i bakgrunden är Flo Rida feat.Ne-Yo - Be on you. Men jag har precis nu kollat klart på Heroes och tänkte knäppa av tv och sussa. Ska sova ut riktigt ordentligt imorgon. Är så fruktansvärt trött. Har inte gjort några exakta planer inför imorgon utan det får komma som det kommer. Har fått ett förslag dock - åka in till stan, men jag får se om jag pallar.

Nå, nu har ni fått lite att läsa. Ska gå och borsta tänderna!
Sov gott. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0