091023, fredagkväll..

Idol på tv och jag har sjunkit ner i min oerhört sköna fåtölj. Ska lägga mig tidigt. Visserligen är jag ledig imorgon, men jag MÅSTE få min sömn. Saken är den att det är sjukt lite sömn jag har fått de senaste dagarna. Så, så är det. Jo nu ska jag berätta vad jag gjorde idag efter jobbet. Blev ju hämtad och sedan begav vi oss ut till Bromma och handlade mig en ny tv. I'm sooo glad :-).. I'm smiling..! Nej, så just nu är det super. Har även städat rummet som bara den också. Varför?! Det kan jag berätta imorgon.

Ååh, nej juste. Ska berätta om hysteriet på Liljeholmens öppning i den nya gallerian. Sjukt mycket folk, förstår inte var alla kom ifrån. Löning var ju idag, fattar noll. Okej, ska börja från början. Mötte upp min vän Carro runt 10.06 ungefär. Promenerade till Entrén och det var smockat med människor. Gallerian var väldigt fin faktiskt. Snyggt och så. Eftersom Carro skulle ha sina skor på Intersport tänkte vi "..ja, men vi drar dit på en gång så checkar vi in resten av gallerian sedan, kommer säkert inte vara någon där..". Driver ni med mig!! Värsta kööön. Alltså vi stod i kö i 1 timme och 15 minuter och då var det kön in till själva affären. Galet. Det fylldes ju med människor bakom en hela tiden. Äckliga j*vla *pip* gubbar som står och flåser en i håret och bara stinker svätt. BLÄÄ!! (blev lång dusch när jag kom hem).

Nå, när vi kom in hittade vi hennes skor. Skulle ha 2 par i olika färger bara. Vi ställde oss i kassa kön vid 11.40 typ och sedan så lämnade jag henne 10 minuter senare. Skulle ju iväg och jobba (så mycket för att kolla i affärerna). Bad Carro messa mig när hon var på väg hem. Hon messade mig vid 14.00 tiden och då berättade hon att hon kom fram till kassan kl.13.10. Oh My God! ALLT DETTA FÖR ETT PAR SABLANS SKOR! DRIVER KVINNAN MED MIG??! Jaa, hon spenderade nästan 3 timmar för att köpa 2 par skor. Sa till henne: Det är fan bäst för dig att jag ser dig i dem där skorna nu varje dag!!! Hahah, men visst är det sjukt. Aldrig igen. Men jag gjorde det här för en kompis. Måste ställa upp för sina vänner ibland.


Carro kollar att hon fick rätt storlek på skorna.. smart att kolla de när man redan ställt sig i kassa kön..hihi..

Nej, ska kika lite på Idol. Rock tema..hmm. vi får se! Går ju bra för dem. Tänkte lägga mig i sängen. Pallar inte sitta upp längre. Är verkligen SUPER trött.

Ha en trevlig kväll!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0