Promenaden!

Tjena..mitt bena! 

Promenad idag tog ca. en timme och trettio minuter. Helt underbart eftersom det inte var super super kallt utan helt okej. Skönt rättare sagt. Det var ca.8-9 grader och det var ju bra. Tempraturen stiger upp och ner här. Skumt, men sant. Vi bara gick runt över allt. Jätteroligt, Romeo älskade det. Han fick en extra lång promenad plus att han badade också. Vet inte riktigt vad han fick den iden ifrån. Han bara plaskade i som ingenting. Både jag och pappa tittade på varandra och tänkte "..har hunden gått och blivit knäpp?". Inte för att jag tror han brydde, han hade iallafall skoj.


Ser ni vattnet är glasklart och det är helt tyst..




Bildbevis på att hunden har gått och blivit knäpp..hehe.


Pappa eldade lite också, gick ganska fort. Eldade lite tidningar som vi hade sparade i stugan.





Såå fint på kvällarna när solen går ner. Kommer sakna vara här uppe.

När vi kom in så blev jag tvungen att "bada" lilla Romeo. Han hade gått och skitat ner sig riktigt ordentlig den lilla lort grisen. Hehe. Satt och fönade samt kammade honom samtidigt så nu är han fräsch och fin tills vi går ut igen. Men hans päls är såååå len just nu. Hoppas den håller sig så nu för ett tag.

Nåå, åt en härlig god middag nyss, köttbullar med mackaroner och kollade på film 10, 000 BC. Nu ska jag blogga klart och sedan kolla lite på You Tube. Finns inte mycket att göra för tillfället. Packa lite grann kanske, men det är bättre att göra det imorgon eftersom jag inte har så mycket med mig. Kolla en annan film sedan - Disturbia med Shia LaBeouf eller så känner jag mig lite sugen på Eagle Eye som också är med honom. Får se vilken det blir. Snart är det ostkaka på bordet..muuums.! Hörs!

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0