En ny dag.

Ja, dagen har väl varit ganska normal (kan man säga). Blev väckt av att det borras i mitt huvud. Min telefon går igång av en massa sms. Fina sms, men fortfarande. Störande när man sover ändå. Borrandet kom av två "gubbar" som skulle sätta fast någon dosa i väggen som ska hjälpa att det blir lättare att surfa på nätet eller något liknande. Grejen var att dem skulle göra det i varje lägenhet så HELA morgon har det borrats en massa.

Sedan så messade jag med en kompis som jag skulle träffat. Vi skulle ha åkt in till stan och kollat på Uggs som hon så gärna vill ha. Men hon fick reda på att hon hade samma problem som jag. Hon väntade också gubbar som skulle komma och installera något hemma hos henne. Sedan skulle hon iväg och jobba efter det, så det får bli en annan gång.

Själv har jag då tagit det lugnt på förmiddagen och sedan var jag ute en stund lite snabbt på eftermiddagen. Men nu är jag hemma och kollar på tv. Lyssnat på musik och så. Kunde ju åkt till stan själv, men det är inget jag föredrar direkt. Men vi vet ni vad?! Jag har ju glömt att berätta att om bara några veckor kommer en lite busig rackare och ska bo med mig ett tag. Blev så glad när jag hörde det för jag har verkligen saknat honom.

  

Ska passa honom några dagar. Hjälpa brorsan lite. =)

Hmm, jag undrar hur det går för min vän Malin. Kommit någon bebis?! Får se om hon dyker upp på msn. Då vet man. Borde komma nu för tusan. Hon har ju gått över tiden. Vänta och se helt enkelt. Nej jag ska väl käka nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0