Filmkvälll..

Om en timme ungefär så ska jag dra ner till affären och möta upp några vänner. Vi ska handla lite käk och gott-gott för ikväll. Det är en planerad Disneyfilm kväll. Jaa..hehe igen. Fast med ett utökat nummer. Ser fram emot det. Jag har ju faktiskt aldrig haft dem andra av mina vänner här så det ska bli kul att dem får komma hem till mig. Det första alla tänker på är *utsikten*. Självklart finast på sommaren.

Nej så det händer ikväll. Har städat mitt rum så fint (tycker jag) *stolt*. Ja, det är så fint att jag vågar knappt göra någonting, rädd för att förstöra det hela..haha! Nej, men det blir nog bra. Har messat gänget hela morgonen nu så. Vi hoppas på en trevlig kväll med god mat och ett gott skratt.

Här är nog kvällens önskemål. Men ingen har den på DVD eftersom den inte finns än. Kom igen! Den är gammal och borde kommit bland dem första Disneyfilmerna på DVD.



Oj, nu ringer Ida måste pata lite.. Hör av mig senare.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0