Tillägnat åt Malin, hennes karl + bebis.

Ja nu kan jag äntligen blogga. Har undivikit av en anledning, ska även berätta varför. Det finns en anledning till att jag kan blogga nu. En bild jag så gärna vill visa. I fredags så hängde jag med mina barnbens vänner Frida & Malin. Fick veta att Malin gick runt med värkar. Shit, var min tanke. Men hon vi hängde ändå. Senare var jag på jobbet och skoj messade med henne. Hehe.. skrev skumma sms-meddelande till henne som vanligt. Senare efter jag hade slutat och kom hem till min andra gamla vän Gisela (skulle ha Disneyfilm kväll) så såg jag att jag hade fått ett meddelande. Visade sig vara ifrån Malin igen som skriver "..vi är på väg till bb :)". Min första reaktion var att berätta för Gisela och att jag blev så uppspelt. Roligt.

Natten från fredag till lördag blev jag uppdaterad av hennes tvilling Frida, även under dagen till Mamma Malin själv hörde av sig och berättade nyheten. Hon föddes på lördag morgon. Det kom även ett litet bildmeddelande till detta. Den sötaste ungen någonsin. Namnet kan jag ej säga eftersom jag inte vet. Många som väntat och sett fram emot detta.

Ska berätta det roliga. Jag har många gånger spelat musik för henne och då hade jag spelat Michael Jackson någon gång. Då började hon sparka. I fredags hade de nybilvna föräldrar kollat på Idol och vad var det för tema? Jo Michael Jackson, det var då the water broke. Musiken fick fart på henne tror jag..hehe =). Försökte kanske göra The Moon Walk.


Awww la princesa.. ay tu eres una nena querida con una cara bonita..

Ja, du ska få lite nya presenter när du kommer hem. Ska även lära dig en massa. Hmm.. du ska lära dig lite fraser på spanska, lite Michael Jackson låtar är aldrig fel att lyssna på, visa vilket fotbollslag du måste heja på. Tror far din redan vet det så, hmm vad mer. Jo jag ska berätta en massa roliga historier om din mamma. Har känt henne länge. Troo mig.. jag vet massvis ;-)

Nej, är glad för mina vänner. De har fått sin lilla flicka. Kul för dem! Önskar dem all lycka och ser fram emot att träffa den lilla krabaten.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0