Fredag kväll.

Folk är säkert ute och har roligt eller vissa kanske har hemma kväll med någon speciell. Andra kanske är redo för att släcka lampan för att gå och lägga sig eftersom dem är trötta efter veckan. Själv måst jag typ sova nu eftersom jag jobbar hela helgen och hela dagarna, 7.00-21.00 (lördag) och 9.00-20.00 (söndag). Ska bara skriva lite eftersom jag inte gjorde det igår kväll eller under dagen idag.

Igår efter utbildningen kom jag hem bytte om och åkte iväg till IKEA med far min. Han köpte min födelsedags present - ett jättefint överkast och lite lampor till mina dimmer. När vi var klara smet vi över till SKHLM Centrum och fikade. Vi satte väl i någon timme och snackade en massa. Pappa och jag träffas och pratar inte så mycket med varandra och det är skönt att få umgås med honom själv då. Lite far och dotter tid.



Sedan körde han hem mig och jag han knappt komma innan för dörren utan att jag skulle lämna den lika fort. Hade mindre än en halvtimme på mig att byta om och plocka ur saker från ena jackan till den andra. Mötte därefter upp Gisela och Ida - en gammal vän jag inte sett på säkert 2 år. Vi drog till Gamla Stan och fikade. Hittade ett mysigt cafe som dem spelade jättebra musik. Blev helt kär i det stället,

  



Efter nästan tre och en halv timma så drog vi oss hemmåt. Ida skulle jobba dagen efter, men Gisela och jag drog och köpte mat för att vi var hungriga sedan drog vi hem till henne och kollade på film tillsammans med hennes brorsa och hans kompis. Vi hade jätte roligt. Kom hem rätt sent, men det var det värt faktiskt.



Jag hade en låååång dag iallafall. Kände mig så upptagen. Fick många saker uträttade på en och samma dag. Utbildningen, IKEA + träffa far min, träffa gamla vänner, kolla på film och höra många skratt. Perfekt!

Idag har jag varit i SKHLM Centrum och träffat både far och bror min. Köpte en ny halsduk. Vi kollade lite på kläder och skor. Sedan var i Kungens Kurva och därefter drog vi till HEROIN (Heron) City som brorsan kallar det..haha. Ja där käkade vi. Efteråt var vi trötta och åkte hem. När jag kom hem slängde jag mig i sängen och ringde lite samtal och sedan satte jag på en film. Cadillac Records med Beyonce Knowles. En helt okej film faktiskt. Får se Beyonce som en HEEELT annan människa, MYCKET svordomar må jag säga.

Nej nu ska jag sova. Ska försöka skriva ett inlägg imorgon kväll. Jobbar ju hela dagen. Men jag kan inget garantera, vi får se!

Sov gott på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0