Fredag morgon..

Jaa, god morgon på er. Har för några minuter sedan fått i mig lite frukost. Tänker strax fixa håret och sedan på med mjukis kläderna idag igen och sedan promenera till jobbet. Ville bara berätta att igår var jag och firade en oplanerad födelsedag som jag faktiskt hade glömt. Min kompis mamma fyllde år, så jag var hemma hos dem och gjorde tårta och min kompis stod för maten. Kan ju säga att allt tog sådan tid så att det blev lite försent igår.

I vilket fall som helst så är jag så sablans trött. Vill bara lägga ner huvudet på kudden, släcka lampan och somna om igen. Det roligaste är att jag faktiskt skulle kunna göra det vilket är lite farligt med tanke på att jag snart måste röra mig. Så jag stiger upp nu innan något dumt händer. Men jag ska visa bilder och så från igår, fast nu måste jag faktiskt sätta fart. Vi hörs senare idag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0