Fredag..Jippi!!

God morgon knasbollar.. Glad är jag för att det är fredag. Så vem är inte?! Hinner tyvärr inte skriva så mycket just eftersom jag ska dra till jobbet om bara några minuter. Måste hinna borsta tänderna innan så. Men idag blir jag förmodligen upphämtad efter jobbet och då ska vi iväg på ett stort spännande äventyr. Nej, inte då. Fast det ska ske något skoj faktiskt. Jag har bara varit lite lat att orka göra det. Men nu är tiden inne. Vissa kommer tänka, det var ju på tiden.

Neej, senare idag eller ikväll när jag kommer hem så ska jag berätta om gårdagens hysteri på öppningen för Liljeholmens galleria. Sjukt, sjukt, sjukt. Får panik av att bara tänka på vad jag egentligen gjorde. Kaos var det, kalabalik och allat möjligt. Det jag gjorde för Carros dumma skor, fan. Jaa, nu är det bästa att jag ser henne med dem där skorna vi så kämpa för att få.

Jag ska förklara senare! Men vi hörs mina vänner! Ha en trevlig arbetsdag för er som JOBBAR!
Vissa andra har tur och får vara hemma.. =)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0