Helgen för övrigt..

Jaa, hemma dag.. thank god. Skulle jobbat men jag slapp eller jag har bytt med en kompis. Jag jobbar dock nästa helg på söndagen istället, men det gör inget. Igår efter jobbet köpte jag frukost och käk, sedan drog jag upp till min vän Gisela och hängde resten av dagen och kvällen. Kollade på tv, film och en massa. Käkade god mat och bara tog det lugnt. Jaa, vi skulle ha Sagan Om Ringen filmkväll igår, men det sket sig. Fan jag somnade ju bara när vi tittade på Björn Bröderna II. Men gud alltså jag måste vara världens mes, fick tårar när jag såg den filmen. Skämdes ju lite nästan.. men min ursäkt är att jag tyckte det var sorgliga scener..hehe. Bra film ändå.



Ja, idag så har jag som sagt varit hemma. Borde gjort lite ärenden men jag palla inte. Kände för en hemma dag. Imorgon efter jobbet jag förmodligen till bror min lite snabbt. Måste hämta och fixa lite grejer där ute. Hmm ja, jag har kollat på en massa serier idag bara. Ätit god frukost, lunch och middag. Från och med nästa vecka blir det inge mer skräpmat. Barnet är fött och mamma Malin ska själv börja äta nyttigt. När man umgåtts med henne så mycket så blir det för mycket skräääp mat och för mycket sött. (Måste skylla på någon ju, hehe.)

Nej, men juste. Det är planerad en ny Disneyfilm kväll fast med utökad siffra. Får se om det kanske kanske blir hemma hos mig, för my homies har fortfarande inte varit här så det borde bli skoj tycker jag. Men veckan som kommer nu är ju det lite jobb, men ändå ganska lugn så det är skönt. Okej här sätter jag stopp. Ska gå och iväg och duscha sedan blir det att krypa ner i sängen och kolla på en film kanske!

Hörs imorgon igen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0