Höst vindar

På vägen hem från jobbet så trodde jag att jag skulle blåsa bort. Mamma ringde när jag kom hem och sa: Det blåser så mycket att jag ser ut som ett troll i håret. Hehe.. söt hon är. Nej, men alltså det blåser väldigt mycket och löv fladdrar och flyger runt överallt.



Nå, just nu tar jag det bara lugnt. Tänkte käka lite och läsa Aftonbladet och Sofis Mode. Sedan blev jag faktiskt ganska sugen nu på att se en film - Honungsbiets Hemliga Liv. För idag tror jag nog inte att jag kommer att göra någonting. Vilket är super. Att bara få vara hemma är skönt. Så krypa under filten med en massa kuddar och titta på film och dricka te, låter väl mysigt. Jag har faktiskt träffat Gisela lite snabbt idag. Följde med henne och hämtade ut ett paket, så det är ju bra. Hon hade varit på någon marknad i helgen då hon hade köpt jättefina tröjor. Mysigt värre. Så jag har gjort något iallafall.



Nå, hörs snart!
<3


Kommentarer
Postat av: mamita

ett sött troll i så fall. Puzziz Mamita

2009-10-14 @ 08:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0