Humöret är på lågnivå.

Precis tryckt i mig två smörgåsar, som mellamål. Frestande lite när man tittar ut i vardagsrummet. Det står nämligen en skål med godis och en med chips där på bordet. Sådant som blev över i lördags. Nå, kom hem från jobbet för inte så länge sedan. Ska snart sätta mig och gå igenom mina räkningar. Har ju en del att betala. Sedan så tänkte jag läsa och koppla av lite, och senare ikväll så iväg och käka borta.

Ja, hur har dagen varit? Så där. Mina vänner idag var lite jobbiga. Dem tyckte av någon anledning att jag verkade sur eller rättare sagt arg. Det tyckte inte jag alls och inte den övriga personal heller. Så blir det ibland när man jobbar för ofta med sina vänner. Men när man konstant ska dra upp och fråga gång på gång om man är arg så blir det lite tjatigt tycker jag och automatiskt tappar man humöret. Förklarade att allt vara bra, hade bara mycket att göra. Men det tycktes inte gå hem för dem. Orkade till slut inte att behöva förklara mig hela tiden. Kanske varit med om liknande??!! Jag tycker att sådant här kan förstöra dagen lite.

Jag säger igen. Allt är bra och jag mår bra. Visst har vi alla tillåtelse att ha en lite mindre piggare och gladare dag. Det händer ju inte jämt, men det borde accepteras. Så nu vet folk det. Okej, annars har det varit bra, dock har jag mycket att göra inom just mitt område. Har lite att göra på jobbet bara. Usch, det är jobbigt.



Nej som sagt, betala räkningar nu och sedan får jag ta och läsa mina skvallertidningare som snälla Gisela köpte till mig i lördags. Har fortfarande en kvar. Hörs senare!

<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0