Kvällskvisten!

Usch, jag känner att ögonlocken börjar kännas tunga. Tror det är dags att sussa. Imorgon händer det absolut ingenting. Vi sa det - att vi åkte in till stan idag för att vi sedan ska kunna stanna på hemma plan imorgon och slippa åka någonstans. Får se om det blir någon skogspromenad, men något skoj ska jag nog hitta på.

Nu ikväll har vi bara kollat på filmen The Proposal. Tänkte strax sätta igång en till film, får se vilken det blir. Vi har för inte så länge sedan varit på promenad med Romeo. Denna gång gick vi tillsammans. Jag kände för att gå ut fast inte ensam så pappa hänkade på. Månen lös starkt och himlen var stjärnklar. Grejen är att här är det så himla tyst att det är nästan skrämmande. Inte ett enda ljud. Det är nästan så man gör något ljud bara för att det inte ska bli för tyst.



Jaja, pappa kom in med ett litet glas mjölk och två små hembakade bullar. Mumsigt värre! Ska slänga i mig det och sedan gå och borsta tänderna. Sedan blir det nog läggdags för mig och skrutten som redan har intagit sin "sängplats" (soffan) för natten. Han har bäddat åt sig själv och gjort det riktigt mysigt med en stooor mysig filt. Ska jag med göra.. sååå.

God Natt på er!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0