Ledig dag

Japp, en ledig dag har åter igen kommit och jag är en riktig slappis. Ligger fortfarande i sängen och "vilar". Ska om ett tag klä på mig lite mjukis kläder och ta en promenad är det tänkt. Men innan ska jag se klart filmen Fast & Furious (4:e filmen). Jag såg så mycket fram emot den tidigare i vår. Nu har jag den ÄNTLIGEN på Dvd. Det är en av dem grymmaste filmerna någonsin, bilarna i dem här filmerna (förutom den 3:e) är något grymt snygga.





Skulle ha träffat bror min, men jag pallade inte göra mig i ordning att åka in till stan. Ska ju jobba kväll imorgon och börjar redan vid 16.00 tiden så då är det lättare att åka innan jobbet för då hinner jag käka lunch och så, så kan jag åka direkt sedan och jobba. Men nu tänkte jag ta något att käka och sedan blir det att se klart filmen!

Hörs senare!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0