Lördag morgon.

God morgon.. Ligger i sängen och myser. Har precis fått i mig lite frukost - yoghurt och flingor samt 2 rostade smörgåsar. Känner nu att jag bara kunde somna om. Får ju ångest när jag tänker på när jag slutar. Jag ska alldeles strax stig upp ur min sköna säng och börja klä på mig. Självklart kommer det bli mjukis kläder. Det blir liksom skönast så + att man slipper krångla och matcha med en massa annat. Skulle komma en skvätt regn under dagen, eller vi får väl se om det gör det.

Nej nu ska jag väl bara lyssna klart på en underbar låt, sedan måste jag nog resa på mig och sakta göra mig i ordning. Eftersom jag skrev nu ett inlägg tycket jag det är onödigt att skriva ikväll för min dagen kommer ju inte vara något speciellt.. bara jobb i de närmaste 12 timmarna.

Okej, dags för påklädning.. ska nog kika klart på Ellen Degeneres. Den där kvinnan är så himla rolig. Hennes program är ju nästan ett måste!

Ha en trevlig Dag!!
<3


Hösten är här och med fina färger på bladen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0