Min present!

Jag nämnde ju igår att jag fick en present och det var ju från min vän Silvija (hon som var i New York). Det blev liksom en slags födelsedagspresent/present för att hon var bortrest..kan man säga. Ni undrar säkert vad det är?! Hmm ja det står - "refreshing body mist" (parfym kan man säga). Den doftar jäääääääääääättegott. Jag skojar inte.



Jag har inte använt den ännu, men jag tänkte göra det imorgon. Vet ni var den är köpt någonstans? Kika nedan..


(Victoria's Secret)

Tack så mycket för presenten. Jag är så glad. Den doftar verkligen himmelsrikt.

<3

Kommentarer
Postat av: J.F

Haha, Marre, din lilla hobbyturk "Den doftar jäääääääääääättegott. Jag skojar inte." ;)

2009-10-06 @ 18:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0