Oh my god..

Jag vet inte riktigt om hur många som har sett filmen The Proposal. Men den filmen är så sablans rolig och jag höll på att dö just vi en speciell scen. Kunde inte sluta skratta och jag spolade tillbaka för att det var så roligt. Hittade den nu även på You Tube och jag måste bara visa er. Den kommer säkert inte vara aktuell länge så kolla på den annars kanske ni går miste om något sjuuukt roligt. Men någon gång måste ni se HEEELA filmen för den är verkligen se värd.

Sandra Bullock dansar till Get Low med Lil'Jon feat. Eastside Boyz

Dem är i skogen och ska göra någon indangrej. Hon vet inte riktigt vad farmor försöker få henne att göra så hon hittar på och gör något ut av det första hon kommer att tänka på och det blir väl inte vad riktigt rätt. (Läs texten under på vad hon sjunger)..döö kul alltså! 



To the window to the wall
To the sweat drop down my balls
To all you bitches crawl


Fattar ni farmors reaktion..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0