Oj oj..

Det har varit lite dåligt med att blogga, men jag kan ju säga att jag har inte varit hemma så många timmar på flera dagar. Har knappt sovit i min sängen ens en gång. Imorse kom jag hem 06.30 typ. Igår kom jag hem 05.50 typ. Fast igår hann jag vakna sedan var det "hurry hurry" in till stan så jag hann knappt äta frukost. I fredags sov jag först igen dem timmarna efter jobbet som jag aldrig fick natten från torsdag till fredag. Sedan var det bara på med kläderna och ut. I torsdags efter jobbet så träffade jag några vänner och var med dem från 12.00 på dagen till 00.20 på kvällen. Eftersom jag skulle jobba så var det bara bums i sängs.

Men nu har jag inget planerat idag så. Jag tänkte göra lite frukost sedan har jag en del bilder att visa och hahahha roliga saker att berätta, buhu för Sverige matchen igår alltså. Ja det är en del att ta upp. Men jag är snart tillbaka.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0