Onsdag!

God kväll allesammans. Här sitter jag och glor just nu på Grey's Anatomy, nya avsnitt. Har precis fått i mig lite käk. Jag slutade jobba runt 20.00 och sedan traskade jag hem. Tidigare idag så drog jag snabbt in till stan och träffade bror. Kikade på kläder åt honom och åt mig själv. Fick med mig lite nytt hem, och en grej var en ny halsduk som jag är stört kär i. Har många skor, många halsdukar och många väskor. Fast det är sådan jag är. Vi passade även på att käka lunch, fick bli Taco Bar.. mumsigt värre.

Nå, efter stan åkte jag hem och tog det lugnt lite snabbt. Lämnade grejerna och sedan bytte jag om till mjukis kläder. Sedan drog jag iväg till jobbet. Det var roligt att jobba faktiskt. Skojade mycket och allt gick smidigt. Så det var kul.



Invigde Uggsen idag. Dem var så sköna och mysiga.. Hade även på mig den nya gråa halsduken som ni kan se på bilden. Den är så lång, men jag älskar den verkligen. Lång och mysig. Kan vira runt den flera varv runt halsen.

Nej, nu ska jag kika på lite nya avsnitt av 90210You Tube. Men vi hörs imorgon igen!

God Natt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0