Ringde in till Idol.

I fredags träffade jag Malin som jag fortfarande är lite rädd för att hänga med, med tanke på att lilla bebisen kan komma när som helst. Fast vi hade roligt, jag passade på att känna på lill tjejen när hon sparkade och grejer. Vi fick igång henne i magen genom att känna var fötterna låg och allt. Detta var nog den BÄSTA upplevelse jag någonsin varit med om. Kunde se hur hon rörde sig i Malins stora mage. Något grymt coolt. Riktig tuffing redan nu..hehe.

Innan var vi och träffade hennes COOLA och snälla farmor och käkade. Även hon har sett mig växa upp. Har ju känt Malin och Frida sedan barnsben. Vi har hängt ihop sedan dagis kring 4-5 års åldern. Så jag är jätteglad att vi ALDRIG har tappat kontakten trots att vi är så olika.

Hur som helst. I fredags så köpte jag och Malin med oss lite go-saker med oss hem och tittade på Idol. Gud så pinsamt. Jag tror skäms och skam kudden dök upp minst 4 gånger. Men ingenting klår slutet. När det var eftersnack så stod det; Ring in och prata med Idolerna gratis. Jag sa till Malin på skämt "Du skulle ALDRIG våga ringa in". Jag och min stora mun, vad tror ni hon gör?! Oh My God. Jag har inte haft så roligt på länge. Haha det roligaste var att när signalerna gick och helt plötsligt slutade så kom det en pause då en röst sa något så här "Hej du har ringt in till Idols Eftersnack. Just nu står det många i kö så var god vänta så tar vi snart emot ditt samtal". Man blev ju livrädd.. trodde dem svarade varje gång den där rösten kom. Har det inspelat. TILLSLUT svarade dem och Malin fick panik och la på. Alltså vi kom fram. Hahaha, hon la på. Blev mest chockad över att vi kom fram. Fy sjutton vad roligt det där var.







Japp.. det goda.. Undrar bara vart det nyttiga goda bilden tog vägen.. Kan lägga till att det fanns körsbärs tomater och satsumas också.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0