Sablans klocka

God morgon kompisar!

Sovit gott har jag trots de få timmarna. Har precis tryckt i mig lite frukost och ska alldeles strax börja välja kläder. Ska ju iväg och jobba..bläää. Tittar ut just nu och tänker; Hmm vart släcker man lampan någonstans det här rummet? Med andra ord har jag inge lust, hade så roligt igår att det blev lite sent. Det värsta inatt var ju att man skulle ställa om sablans klockan. Jag hatar det när jag ska jobba dagen efter. Alltid lika rädd att det blir något knasigt och att jag av misstag ska försova mig eller något. Men nu hade jag tur jag gjorde en extra kolla.. haha jag ringde fyra av mina vänner för att dubbel checka. Plus att jag kollade på internet - Aftonbladets hemsida.

Nåå, det fixade sig till slut. Det värsta var väl att jag fick lite press på mig när jag skulle somna. Tick-tack sa det i mitt huvud. Man känner sig lite pressad till att somna. Ska upp tidigt och allt. Okej, men dagen då. Jobbar hel dag idag..roligt? hahaha neej knappast. Efteråt så får vi se vad som händer. Kanske träffa en kompis. We'll see!

Nej, ska klä på mig nu! Have a nice day!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0