Semester

Är på en mini semester. Sitter just nu i min lilla stuga i dalarna och tittar på Jockes film Hang Over (passade på att ta med den eftersom han glömde den i lördags..hehe). Så j*vla rolig film alltså :-) Väntar även på mat. Ska få kyckling vingar med grönsaker och grill chips. Så himla gott. Jaa, jag kan ju säga att det inte är så där jättevarmt här men pappa har satt igång värmen för ett tag sedan så det börjar bli skönare. Fast utomhus så är det inte alls varmt. Hehe, just nu ligger det på minus grader. Tack och lov för min uggs. Kommer bo i dem de här dagarna, men jag har även med mig mina mystofflor..

Nej, ska kika lite på filmen, kolla min mail och sedan kolla lite nyheter på datan. Ska lägga upp lite bilder under resan upp. Är här med pappa och lilla skitungen Romeo. Han springer runt här någonstans. Vi hörs lite senare mina vänner!

Byebye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0