Meddelanden och samtal.

För en liten stund sedan så fick jag ett sms av Karina och jag höll på att dö av garv, men samtidigt så tänkte jag "Va fan är det här?". Läs själva och avgör.



Det värsta var när man kom till delen "Now you're smiling like my bitch...", då tänkte jag - shit, fan det gör jag ju också, nej sluta le. Den var ju så klockren och det bästa under hela kvällen. Jag fick sådana roliga svar när jag själv skickade vidare det också.

En kompis till mig svarade så här:



F**k "u!" and kiss my sweet black ass.. =)

Oh my god jag höll på att dö när jag fick det här till svar. Jag älskar den här människan, så sablans rolig alltså. Humorn, sättet och bara agerandet är så grymt. Hahaha.. om alla kunde ha denna humor.

Okej, det här var höjdpunkten för kvällen. Hela dagen har min telefon stört mig. Första samtalet jag fick idag var kl.07.15 imorse, en kompis ringde. Det värsta var att han vill verkligen ingenting. Bara typ säga "God morgon" och så nämnde han något om Karina och en annan kompis till oss. Sedan säger han " Ja, men jag ska låta dig sova. Ringer sedan. Hejdå!". Alltså orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0