Stråååålande sol.

Jaa, jag vaknade kl.08.00 imorse. Av vad? Solen mina vänner..solen. Japp här uppe är det kanon väder. Sol och blå himmel. Varmt? Nej det kan jag väl inte påstå, men det är ungefär lika som hemma fast solen lyser på som bara den. Jag har sovit som en riktig prinsessa. Ingen som väckt mig eller så. Och det är super skönt. Ingen borr, ingen granne - verkligen INGENTING. Var ute med Romeo för inte så länge sedan och han gillade det. Vi tog låång promenad eftersom det är så fint väder. Håller på att äta frukost just nu. Sedan ska vi börja göra oss i ordning och åka till stan en sväng. Ska då försöka få pappa att köpa en pumpa som vi kan skära ut sedan och göra en pumpa gubbe.

Nej jag ska väl äta upp min frukost annars kommer vi aldrig iväg. Fick en toppen frukost iallafall med - rostast bröd och pålägg som - kaviar, leverpastej, rödbetssallad och röktlax + ett löskokt ägg till det. Kanon!

Vi hörs senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0