Uttråkad!

Just nu har jag verkligen ingenting att göra, sitter och smuttar i mig lite yoghurt. Fast jag borde egentligen gå och lägg mig faktiskt. Ska upp tidigt, imorgon ska jag och en kompis till Liljeholmen..hmm varför? Jo, dem öppnar centrumet ju så vi ska dit tidigt på morgonen. Så det blir jag och Carro (en arbetskompis) och en massa mammor med deras barnvagnar antar jag..hehe Carros skämt. Eftersom det är ju dem som har tiden att springa i affärer hela dagarna. Kolla bara på när vi var i SKHLM Centrum idag. Fullt med barnvagnar och en massa barn.

Jaa, nej så det blir första grejen imorgon. Sedan så ska jag iväg och jobba, måste komma in lite tidigare eftersom annan personal ska på "planeringsdag", så jag måste in för att täcka upp för dem. Trist. Skulle börjat 15.00, men nu 12.30. Får tänka *Klirr klirr*, annars lämnar jag mitt glada humör hemma ;-)

Nej jag ska väl smaska i mig det sista av yoghurten och sedan borsta tänderna. Sedan blir det nog lägg dags. Ska orka upp tidigt imorgon. Fattar inte att jag gör det för Carros skor hon vill ha, men vad gör man inte för sina vänner :-) God natt på er. Som en fin avslutning kan ni se en fin mor och dotter bild från idag!

<3


Mamma Malin med dottern Noelia.. gulligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0