090904

God morgon! Ska vilken minut som helst klä på mig. Är orolig om det kommer att regna innan jag går hem eller efter. Nu när sommaren är över så är det så svårt att veta om det blir varmt senare på dagen och isåfall HUR varmt?! Varje gång jag går till jobbet är det ganska kallt, men när jag går hem senare på dagen så har värmen stigit upp några grader så det där är lite svårt faktiskt. Jacka eller inte?

Nej jag får lov att klä på mig nu om jag ska hinna. Det blir nog inge sminkning idag, orkar verkligen inte. Som sagt ska ju till bror min idag. Men jag kommer hem i mellan och packar. Oj gäspar gör jag också, fick faktiskt mer sömn i natt än vad jag får i vanliga fall. Jag gäspar ännu mer nu! Skumt!
 
Men vi hörs senare! Ha en bra arbetsdag!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0