090915

Ja, alldeles nyss så kom det en postavi i brevlådan och suprice så var det faktiskt till mig?! Konstigt. Får gå och hämta paket eller vad det nu är imorgon. Ska om bara några minuter gå till jobbet. Är ny duschad och utvilad. Så jag antar att jag är redo. Har kollat lite på Ellen Degeneres show under tiden jag har gjort mig i ordning. Under hela morgonen så har en låt fastnat i mitt huvud. Ni minns filmen jag berättade för er om Center Stage 2 Turn it up? Måste säga att den första filmen är bättre, men musiken är grymmare i den andra. Mer modern. Det är en låt jag har spelat något sjukt mycket hela morgonen. Loosen up med Golden feat.Sophia Shorai. En hip/hop låt, tog tid innan jag förstod varför jag gillade den. Lite annorlundare hip/hop låt bara - melodin och allt.



Den är inte så värst lång men jag gillar den. Oj nej nu måste jag röra mig mina vänner. Vi hörs ikväll igen! Ska iväg och jobba nu!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0