Bästa rånet någonsin.

God kväll! Ett sent inlägg blev det nu, men det beror på att jag har varit med roliga vänner nu på kvällen. Kom hem strax efter elva någon gång. Har haft roligt som vanligt. Kollat på Idol, ätit snuskiga pannkakor, förbjuden snacks och jaaa kollat på tv. Har lovat på heders ord nu att det inte blir någon mer snacks nu. Usch, det är förbjudet!! Okej, kort om dagen. Jobbade till halv sju och det var yttligare en lyckad dag. Hade roligt med mina fina arbetskompisar. Skrattat och bara haft kul liksom.

Mötte sedan upp min vän Malin, drog hem till hennes syrra ja och ni vet resten ju. Men något som absolut chockade mig var ju för sablan det här rånet som skedde i mina gamla trakter eller ja okej i närheten iallafall. Jag måste säga att det här rånet i Västberga är nog det bästa och coolaste rånet jag någonsin hört om. Dem där rånarna är ju värd pengarna för ett sådant skickligt och smidigt jobb. Bästa rånet som någonsin har gjorts på länge. Haha tillskillnad från rånet som hände här i närheten som min kompis berättade om. Två killar rånar en liten livsbutik. Hehe..springer på fots också. Klantigt. Nej, poäng för rånarna för ett skickligt jobb! Haha polisen kunde inte göra någonting.



Nej gud alltså, årets bästa nog. Haha pengarna borta för alltid. Ja, vad säger man.. "Starkt jobbat". Oh my god, nej jag ska sova nu! Hörs imorgon!

<3

Kommentarer
Postat av: mamita

Ja, nog var de förberedda och skickliga, och ingen kom till skada. Stockholm kommer få ont om cash, bara. Men visst kan man bli litet impad. Puss Mamita

2009-09-24 @ 09:29:06
Postat av: mamita

Ja, nog var de förberedda och skickliga, och ingen kom till skada. Stockholm kommer få ont om cash, bara. Men visst kan man bli litet impad. Puss Mamita

2009-09-24 @ 09:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0