Bild bevis!

 

Många tror inte att jag har "foppa tofflor" på jobbet. Fast vi säger Crockers. Japp dem är gul/blåa. Köpte dem under EM. Nu är jag sugen på en annan färg och även på att köpa ett annat par andra inneskor, eftersom jag skulle vilja byta i mellan åt med vanliga inne tofflor. Men mina andra vänner på jobbet har också kopior av Crockers i färgerna orange, rosa, mörkblåa, röda, vita, ljusblåa, svart, silvriga, beige-a och gröna. Så vi är många faktiskt som har dessa skor. Fast vi är bara tre stycken som har dem riktiga märkes Crockers och det är faktiskt jag och två till på just min avdelning.

<3

Kommentarer
Postat av: mamita

...stilpolisen kommer och tar Dig...:-) mamita

2009-09-29 @ 10:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0