Dags att sova..

Dags att sova nu faktiskt. Tänkte bara slänga in det sista inlägget innan jag släcker ner. Imorgon är det jobb hela dagen, eller okej jag får ju faktiskt fyra timmars ledighet..ganska skönt. Men sedan tillbaka till jobbet för yttligare fyra timmars arbete också.

Ikväll så fick jag besök av en lite knasunge som behövde plugga lite i lugn och ro.. okej samt använda mitt internet. Fast det är skönt att kunna hjälpa till trots det bara gällde internet. När man ser andra plugga så saknar man faktiskt lite läxor och sådant. Men skoltiden ligger på hyllan just nu.



Nej det var allt, kollat klart på Heroes som jag har börjat följa nu igen. Halv flummig serie, men jag dras till den ändå. Aja, nog med det. Ska avsluta meningen med att vi hörs imorgon igen!

God natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0