Återberättar..

Ja, det blev inget skrivande igår. Jag höll på att skriva ett inlägg på kvällen när jag hade kommit hem, men datan frös och hakade upp sig. Klockan var mycket och jag orkade sätta på data och skriva om allt igen. Jag kan ju lika gärna skriva allt idag istället. Kan berätta att min tidiga födelsedags present blev nya högtalare till min Laptop. Jag dunkar musik jämt nu. Kunde ju inte lika mycket förut eftersom det var bara en högtalare som funkade och lät konstigt, men nu har jag fått nya så då är det bättre ljud.. *Tack lillfamiljen*.



I onsdag på kvällen mötte jag även upp Malin och Frida, vi smet och handla lite gott - gott sedan drog vi hem till dem och kollade på Idol och jag höll på att dö, alltså det var bland de roligaste jag hade sett på ett tag. Nä, det var kul. Sverige spelade och vann ju även i onsdags och om jag ska vara ärlig så har jag ingen alls koll på fotbollen längre. Synd. Jag måste nog börja skärpa mig lite.

Igår så mötte jag upp min gamla vän Gisela. Stackaren jobbar extra på dagis och barnen hade varit lite jobbiga igår så hon var helt slut när vi möttes upp. Fast vi åkte in till stan och käkade några timmar innan hon skulle iväg igen och jobba. Smet även in i några affärer och provade kläder..


På Pizza Hut, väntan på maaat..


På H&M..



 På vägen hem åkte jag och träffa en annan nära vän till mig. Skulle lämna en nål liknande grej till honom (Giselas bror) Marcello. Träffade även familjen då på samma gång. Står deras familj ganska nära så det var roligt och träffa dem. Så gården var bara bra.

Om en timme ska jag dra och jobba. Usch, jobbar hel dagar både lördag och söndag. Imorse blev jag väckt av en kompis från jobbet. Han ville byta pass med mig på måndag. Ska jobba hans tisdagkväll och han min måndag morgon. Ganska schysst ändå. Då slipper jag tänka på söndag att jag måste jobba igen på måndag. Men jag är minsann allt för snäll mot honom..

Men men.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0