Hemma igen.

Jag vet att det är sent, men jag har inte haft någon lust att skriva något förrän nu. Har varit ganska seg sedan jag kom hem, men jag tog mig i kragen nu och kunde bjuda på ett kort inlägg iallafall. Jag har haft en riktigt bra dag. Fick jobba med en gammal vän och vi har alltid något att prata om. Han är en snäll människa. Behöver finnas fler snälla människor som han.

Nej, imorgon är jag ledig och jag njuter bara av tanken att få ligga i sängen och sova ut. Om ca. 40 minuter så börjar MTV - Video Music Awards, jag ska spela in den. För den galan kan hålla på ett tag och jag är ruggigt trött. Ni får ursäkta, men jag orkar inte skriva mer. Jag är alldeles för trött tyvärr. Ha det så bra!

<3 god natt
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0