Äntligen!


Alltså ni anar inte, jag har hunnit med så mycket idag. Jag handlade min kamera som jag så länge har velat ha nu och tjatat om. Sedan fick jag andra saker inhandlade också. Jag mötte först upp bror min och sedan mina kära och nära vän Malin. Sedan gick vi och åt på Pizza Hut. Vi gick sedan runt och kollade på grejer. Fanns så mycket jag ville ha att jag nästan höll på att bli galen. Kollade även på höst skor..haha jag var inte snäll mot de andra. Drog in dem i en skobutik som dem båda två hittade ett var sitt par skor som dem tyckte om. Även jag hittade skor som jag ville ha.

  
Min barnbens vän Malin..                  Ååhh.. så god förrätt..

Nej, vi hade riktigt kul faktiskt. Träffade även en arbetskompis till mig - Mamma Sophia (smeknamn). Hon presenterade sig på ett så roligt sätt till Malin och bror -..ja det är jag som är hennes mamma på jobbet. Det är ju nästan sant. Hon tar hand om mig och ser efter mig. Som sagt dagen har varit riktigt bra och jag är nöjd. Har lekt lite med kameran och kollat in lite nya grejer. Nu ska jag läsa lite Sofis Mode och kolla klart på Ghost Whisperer. Sedan klockan 22.00 så är det final på So You Think You Can Dance. Såg ni dokumentären på kvinnan som födde 8 barn och tidigare hade 6. Oh my god.. 14 ungar. Det är ju sjukt!

<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0