Inställt.

Hade gjort mig i ordning och redo för att gå, men plötsligt bara så satte jag mig på golvet med allt i famnen och tänkte efter och nej..jag orkar inte åka. Som jag tidigare nämnt är min farbror på besök i Stockholm, men åker hem till Malmö igen imorgon. Var ju då middag hos pappa ikväll. Fast jag kom hem tidigt imorse och sovit lite, min kropp är öm och konstig fortfarande från i fredags. Jag jobbar mycket och känner att gårdagen räckte gott och väl. Sedan har jag ju nästa vecka att se fram emot. Plus att på tisdag jobbar jag 7-20 (hel dag igen). Min släkt står faktiskt inte varandra så nära. Det var som pappa sa "vi gråter ju inte direkt för att vi inte får träffa varndra.." tyvärr. Storebror är ju inte heller där så lillebror får vara den som representerar syskon ligan ikväll.

Själv funderar jag på att kanske ta en promenad i solen. Äter lite käk just nu. Måste även städa upp mitt rum lite grann. Blev sugen på yoghurt nu faktiskt! Men, men..ha en fin sol dag! =)

Hörs snart!
<3

Checka in den sk. buddhan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0