Kvällen.

Jaa, ni gott folk. Sitter här med en "turban" på huvudet och hoppas att innehållet (mitt hår) ska snart börja torka, gäspar gör jag också. Imorgon ska jag till min samordnare och boka in fler pass.. need the cash. Speciellt eftersom jag måste spara om från början igen. Dagarna börjar räknas ned nu också, men till vadå? Jo mina vänner till den 16 september som är mi cumpleaños (födelsedag).

På fredag kommer Silvija hem från New York. Har saknat henne. Har ingen att ringa och bråka med nu förtiden. Ska bli roligt att höra vad hon har haft för sig. Ska snart gå och lägga mig. Kollar just nu på Scary Movie 4 - har aldrig sett den faktiskt. Ska väl fortsätta titta en liten, liten stund. Måste sova tidigt ikväll. Imorgon ska jag jobba igen. Efter det är det raka vägen hem och packa en liten väska. Sedan ska jag till bror min. Får se om jag kanske träffar den mindre på lördag. Det finns en bio film vi båda vill se. Innan jag avslutar kan ni väl kolla på ett jättefint dansnummer från So You Think You Can Dance (se nedan) som handlar om cancer. Den här låten dem dansar till är absolut den BÄSTA. Maxwell - This Woman's Work.

God natt <3


Kommentarer
Postat av: mammamalin

hohho.. ska flytta den 16onde nu istället, blir kvar en dag ;)

2009-09-04 @ 11:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0