Laddat upp och beredd!

Kom hem för mindre än en timme sedan. Jobbade till 20.00, men en kompis eller ja..sjuksköterskan på jobbet hade med sig sin lilla, pytte..pytte..pytte lilla söta - bedårande valp på 8 veckor gammal. Han är nästan lika stor som Romeo fast några centimeter mindre. Jag blev så kär att jag inte kunde gå där ifrån. Stannade kvar och skoj bråkade lite med lilla söta - Jerry hette han. Hahaha..jag frågade om han blev döpt efter Ben & Jerry (glassen). För det älskar nämligen husse.

Nej, nu sitter jag laddad här med något jag inte borde äta och Pepsi Max. Det är ju final på So You Think You Can Dance och det har precis börjat. Ska se på det. Hann nu inte tvätta bort mitt smink, men jag får springa i mellan åt och göra det. Ska ju även jobba imorgon bitti också, men det är bara 5 h så det är lugnt. Nej, nu måste jag se annars kanske jag missar något..

Hörs under pausen.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0