Lördag - hemma igen.

Ligger i sängen och kollar på en svensk film - Stockholm Boogie. Den filmen är så rolig, minns första gången jag såg den. Jag höll på att skratta ihjäl mig då. Nå, kom hem från brorsan idag. Har haft det roligt. Han tvingade mig hjälpa honom tvätta hans kläder..oh my god. Verkligen ingen ledighet alls. Det var roligt att träffa lilla söta Romeo också och katten Sigge.

Usch, jag har en jobbig vecka nu. Varje kvinnas smärta. Önska bara att "min vecka" var över nu. Idag så har jag funderat på om jag ska köpa ny mobil. Nästan alla i lill-familjen skaffar en och mina vänner med. Jag funderar och min vän Malin har en ganska schysst mobil och hon är nöjd med den och det är en NOKIA. Har även kikat på en SONY E. Svårt beslut, men idag på t-banan hem höll jag på att slänga ut min egna på spåret. Blev galen. Måste ha en ny. Får se vad det blir för någon.

Ska se på filmen nu..skriver i någon av pauserna!

<3


Det blev lättlagad mat, Tacos.


Hade tråkigt i tvättstugan..hehe.


Sigge gillade kameran. Söt kan han vara ibland.


Ay, lilla Romenito. Så sööt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0