Måndag igen!

Jaa, måndag igen. Dagen som har gått har varit underbar. Vad har jag gjort? Jo ni, ABSOLUT INGENTING..jag sov ut riktigt ordentligt. Var så fruktansvärt trött alltså. Hela min kropp behövde vila upp sig. Kände igår när jag torkade golvet på kvällen på jobbet att jag hade jätteont i min högra axel. Vet inte riktigt vad jag ska göra för det?! Men vila fick jag gjort idag iallafall. Skulle till stan, men jag fick tacka nej. För jag ville ha en dag för mig själv. Så. 

Kollade ju på MTV-Galan natten till idag också. Spelade även in den. Måste bara säga att den vart ganska skum.. lite förstörd. Inledningen var dock grym med Madonnas tal för att hedra Michael Jackson. Hyllningen med både dans och uppträdande från hans syster Janet Jackson var riktigt coolt. Man fick den här känslan att den här galan kommer bli Jättebra tills den bortskämda och respektlösa Kanye West måste förstöra allt genom att gå upp på scenen och avbryta mitt i ett tacktal som Taylor Swift håller. Kanye var själv nominerad i flera kategorier och blev utbuad så fort dem visade hans musikvideo efter ha förstört för Taylor som vann sitt första MTV Award, t.o.m när P.Diddy nämnde hans namn i en kort mening blev han utbuad. Ingen ville höra hans namn. Men galan var helt okej. Beyonce uppträdde och hon var grym som alltid och samma med Jay Z och Alicia Keys som gjorde en duett.. bästa på länge alltså.

Ja, som sagt en väldigt slapp dag. Så skönt. Imorgon är det dags för jobb igen. Usch, men denna vecka är det bara kvällar. På fredag är det ett hel dags pass så där får jag stå ut lite. Men det blir nog bra! Jag ska sätta på MTV VMA igen, måste se Janet Jacksons uppträdande igen. Glömde ju berätta att HELA New Moon trailern visades också, Fy fan (ursäkta ordvalet) vad bra den var.

Hörs! <3



Nyttig har jag iallafall inte varit idag..hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0