090907

Ja, dagen började väl inte sådär jättebra direkt. Först ringer jobbet och vill att jag kommer in och jobbar hel dag. Tyvärr kunde jag ju inte eftersom jag hade tid på vårdcentralen imorse. Har hittat en konstig knöl bakom örat och det visade sig vara en inflammation. Men den dumma..skumma doktorn sa bara att jag skulle knapra 2 ipren om dagen i en vecka. Jag trodde jag skulle få antibiotika eller lite starkare tabletter. Men ska tillbaka dit om en vecka igen om det är så att den här inflammationen inte har försvunnit. Hur som helst, sedan mötte jag upp mina vänner Malin och hennes tvilling Frida. Vi drog till Farsta Centrum och kikade på kläder bl.a. Jag köpte själv en jättefin affisch, en present till mamma och skor som jag fick en massa gratis grejer till. Ganska nice..! Tänkte visa bilder imorgon. Har inga just nu.


Malin "funderar" på bussen på vägen hem..

När vi var klara så åkte jag sedan till jobbet och jobbade till 21.00. Ganska trött var jag efteråt. Men kvällen gick jättebra och jag är suuuuper nöjd verkligen. Skyndade mig hem så jag kunde ge mamma presenten och hon blev glad. Och jag blev glad för allt jag köpte. Nej nu sitter jag och glor på Pirates of the carribean (första filmen). Kollar även på Roast på Berns. Ska alldeles strax gå och borsta tänderna sedan krypa ner i sängen. Ska jobba imorgon igen.

Kort om söndagen: Städade upp mitt rum riktigt ordentligt HELA DAGEN. Hade sedan en liten familjemiddag här hemma med lill-familjen. Mysigt. Sedan träffade jag Malin och Frida. Traskade runt en liten bit. Hamnade sedan hemma hos dem. Hängde där ett tag och var sedan hemma vid tolv på kvällen.

Så det var allt mina vänner!
God natt på er <3


Kommentarer
Postat av: mamita

Ja, jag blev jääätteeglad! Tack! pussokram mamita

2009-09-08 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0