Onsdag

Ligger i sängen och tänkte bara skriva ett inlägg och sedan sova. Jag har varit trött hela dagen idag. Alltså idag är det första gången jag verkligen märkt av det själv på ett helt annat sätt. Så i natt så måste jag sova ut ordentligt för imorgon måste jag på utbildning och om jag ska orka hålla mig vaken under dom där tre timmarna så måste jag få sova ordentligt.

Kort om gårdagen, mötte uppe brorsan och Malin efter jobbet. Drog in till stan och kikade på kläder. Sedan gick vi och käkade lite god mat. Det var så att man rullade hela vägen hem, så mätta var vi. Gav även min present till Malin som snart fyller år och en annan liten grej till bebisen som ska beräknas komma.. När? Jaaa ni.. låt mig tänka... hmmm SNART - När som!!



Idag mötte jag upp brorsan igen, trots att jag bara ville hem efter jobbet så drog jag mig själv till IKEA eftersom jag hade lovat bror min. Men det var kul, jag fick chans att kika på en massa grejer åt mig själv. Ska ju nämligen dit igen imorgon fast med pappa. Han ska köpa min födelsedags present då. Har hittat lite grejer som jag vill ha. Vi såg även en igen känd människa, men ni kan inte ana vem. Brorsan blev nog lite små glad, för han berättade lite om att brorsan och den här lilla kändisen båda tycker om Anna Anka.. skumt nog.


Självklart blev det lunch på IKEA också..

Jag klev av från tunnelbanan lite tidigare än där jag brukar gå av så jag kunde promenera hem när det var så fint väder. Men när jag väl kom hem så tog jag en snabb dusch och bytte om till mjukiskläder och kröp sedan ner i sängen. Här har jag nu legat resten av dagen och hela kvällen. Läst lite Sofi's Mode också. Men nu tänker jag knäppa av tv:n och försöka sova. Känner att ögonen är lite trötta, men jag får en timmes sovmorgon imorgon så det ska jag njuta av.

 



Nej, God natt på er!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0