Onsdag..

Om en liten liten stund så ska jag klä på mig. Börjar jobba vid 11 och slutar kring halv sju ikväll. Igår skrev jag inget för att jag hade bara inte lust. Jobbade från 7.00 till 12.00. Sedan tog jag på mig extra pass ju så då hade jag fyra timmars ledighet och började sedan kl.16.00 och jobbade till 20.00. Nå, dagen gick iallafall bra. På min rast drog jag hem och käkade lite lunch och vilade upp mig. Men när man väl är hemma så är man aldrig glad att veta att man snart ska tillbaka till jobbet om man redan tidigare varit där.

Nåja, imorgon är jag ledig i vilket fall som helst och det är skönt. Fast nu måste jag sätta lite fart och göra mig i ordning. Vi hörs ikväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0