Pay Day..

Lördag och jag har sovit ut, men trots det så vaknade jag tidigt imorse. Planen var att träffa lillebror, men det hade han glömt så han umgås med far och äldre bror istället. Hmm.. borde jag känna mig lite dissad nu?! Jag har iallafall legat i sängen ett bra tag och fillurat och trixat med den senaste prylen i min samling. Nu har jag äntligen blivit av med min gamla tråkig mobil. Köpte ny igår och är sååå nöjd. Fortfarande lite saker jag måste lära mig. Får fråga Malin, hon äger ju en likandan som hon köpte för ett bra tag sedan nu. Så hon är typ expert nu.

Har precis satt igång Michael Jackson Thriller Album (eller en del ut av den iallafall). Köpte hans kollektion igår. Alltså Human Nature är så helt underbar, kan aldrig sluta lyssna på den. Ja killen gjorde grym musik. Som ni vet var det ju Pay Day igår och då passade jag på att köpa en del grejer. Telefonen eventuellt och lite andra grejer. Behövde lite nya filmer så det vart några stycken, Michael Jackson Collection, ett nytt USB - minne (eftersom Caroline fortfarande inte lämnat tillbaka dem andra två). Jag köpte även en present till Malin och lilla flickan som snart ska komma ut.

Kan kort berätta gårdagen, mötte upp min kompis lillesyrra. Hon hade lite ärenden till banken som vi gjorde. Sedan så käkade vi en liten frukost. Efter det mötte jag upp Karina och vi drog vidare in till stan. Där försökte jag hjälpa henne handla in en ny garderob. Vi kom en ganska bra bit, men vi har fortfarande lite kvar att handla in. Hon är som en docka, klä hur man vill och hon gillar det jag tycker hon borde köpa också. Min storebror är exakt likadan, han gillar dem kläderna jag ber honom köpa. För dem passar i det och ser bra ut i det också. Haha, dem båda är som mina dockor/modeller. Nå sedan gick vi och åt lite lunch. Efter en låååååång dag i stan så kom jag hem glad och lycklig. Det jag köpte var nämligen presenter till mig själv från födelsedagen =)











Och sist men inte minst ska jag visa en smyg tittt på Malins present. Guess what? Tyvärr är den inslagen redan. Men jag är nöjd. Hoppas bara hon gillar den.



Japp det var allt hörrni. Nu tänkte jag smita ner till affären och handla lite för ikväll hade jag tänkt se en av dem nya filmer. Får se vilken det blir!

Hörs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0