*Roligt roligt*

Idag är ingen vanlig dag för det är Marres födelsedag..

Japp, har precis tryckt i mig frukost och ska strax gå och jobba. Gud vad folk bombar en med meddelanden. Snällt av er allihop! Tack så hemskt mycket. Jo tänkte blogga lite igår kväll, men eftersom jag träffade Malin som faktiskt flyttar idag *buhu* =( så gjorde jag aldrig det. Kom hem alldeles försent. Vi hade faktiskt jätteroligt, träffade Malin och Frida. Vi var hemma hos dem. Alltså att ett par glasögon kan få dig att se ut som 20 år äldre. Nej, jag ska sluta..men vi hade fruktansvärt roligt pga. ett par glasögon. Säger inte att minna i särskilt snygga, men hmm..jaa skit samma..hehe.

Som sagt my B-Day och jag är glad. Skulle hämta paketet idag på posten, men det är ingen chans att jag hinner det. Omöjligt. Vi får väl se..imorgon har jag mer tid innan jag börjar jobba så. Nej jag ska göra det sista nu för jag ska alldeles strax. Men ni ska få se en speciell bild från igår. Jag måste visa er. Hinner inte det nu eftersom jag har inte fört över några bilder än på datan.

Ha en rolig dag, det ska jag iallafall och ikväll blir det lite kalas här hemma med familjen!
Vi hörs då!

<3

Kommentarer
Postat av: J

Grattis igen skorpan! ;)

2009-09-16 @ 20:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0