Söndag..

Imorse kom jag på att jag ska jobba hela dagen imorgon, så jag ska skriva det här lite fort sedan måste jag iväg till badrummet och tvätta av mig sminket, borsta tänderna och krypa ner i sängen för att sova. Men först lite om dagen.



Jo, på dagen träffade jag Karina, hon skulle byta ett par byxor hon köpt. Sedan gick vi på bio och såg The Ugly Truth och den var så himla bra. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Den var verkligen jättebra. Om ni vill se en komedi så se den. Fy sjutton vad den var bra.




Stockholm har sina fina stunder och kvällar..


Gud, kände mig väldigt röd idag. Men jag gillar min jacka.



Nå, senare så beslöt vi oss för att ta en promenad till slussen. Grejen var att vi tänkte ta en fika, men alla fik stängde antingen tidigit eller skulle nästan stängas. Så vi drog hem istället. På vägen hem så passerade jag förbi min kompis lillesyster och hennes familj, träffade även en annan nära vän till mig då. Hjälpte henne nämligen att ren skriva hennes CV. Lilla flickan börjar bli stor.

Nej nu ska jag faktiskt göra mig i ordning för läggdags! Jobbar hela dagen, men vi hörs!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0