Underbar dag.

Idag är en bra dag, vi hade jätteroligt på jobbet till att börja med. Vi unga kan få ni som är förbi 35 att ha roligt utan att ta till illa upp. Det var iallafall kul. Sedan så fick jag en överraskning idag faktiskt, min vän Silvija is back. Träffade henne på jobbet den lilla knas ungen. Inte ringt eller sms:at något sedan hon kom hem. Men hon ringde efter jobbet och berättade att New York var verkligen ett måste att åka till. Se yttligare en till som tycker man ska åka dit. Får mig ju bara vilja åka. Hon skulle berätta mer nästa gång vi träffas istället.

Somnade när jag kom hem, var lite trött efter jobbet. Vaknade upp av att mamma skulle berätta att hon skulle ut ett tag, kollade sedan på mobilen och insåg att jag hade 4 meddelanden och 3 missade samtal. Har alltid på ljudlös på jobbet så jag glömmer jämt att sätta på ljudet efteråt. Så det var bara att messa och ringa samtal. Nu sitter jag här och tänkte läsa lite tidningar jag köpte idag på vägen hem - äter lite mellamål också.



Ska kolla klart på Gossip Girl nu. Slutar vilken sekund som helst. Men vi hörs snart!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0