Vanlig dag..

Vaknade, tvättade håret, åt frukost, sminkade mig, klädde på mig, fönade och flätade håret, lämnade huset och gick till jobbet, jobbade, lekte, spelade ansvarsfull, slutade och lämnade jobbet, kom hem och....

Ja, först och främst plockade jag fram min affirsch som jag köpte igår på Brooklyn Bridge. Förmodligen ska jag till IKEA på torsdag och kika vidare på om jag ska köpa fler. Har två ställen till som jag vill ha bilder på, men jag har även funderat på att gå till en foto butik och kanske fixa stora affischer med mina egna fotografier..vi får se. Hur som helst jag satte upp Brooklyn Bridge på ett perfekt ställe och jag är super nöjd.


Visst passar den bra där ovanför de stora byråerna.

 
Mina två bilder är äntligen på plats.

Ja sedan satte jag även upp de andra små som jag nu ett tag har haft och aldrig satt upp. Men jag är riktigt nöjd. Sakta och säkert börjar jag få upp grejer på väggen nu. Så det har jag pysslat med lite under dagen..

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0